Democracy 3 Türkçe

Oyunu daha detaylı oynamadığımdan dolayı çok fazla yorum yapamayacağım.


Oyun tam anlamıyla bir simulatör olmasada türünün tek örneği.


Siyasi ve onun dışında bir çok olayı denetliyor ve okuduğum yorumlar hep olumlu.


Simülasyondan çok sebep sonuç ilişkisinin ön plana çıktığını söyleyen yorumlar bir hayli fazla.


Oyunu Türkçe yamasıyla birlikte paket haline getirdim rahatlıkla indirebilir ve deneyebilirsiniz. Oyun hakkındaki yorumlarınızı esirgemezseniz sevinirim.





39 MB



YouTube Video

Yorumlar

  1. turkey modu varmış steamda veya dğer modlardan bulursanız paylaşın

    YanıtlaSil
  2. Virüs varsa bildiririm bekleyin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Virüs varmış mı dostum ona göre indirelim :)

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Virüslü değil arkadaşlar isteyen indirmesin umrumda değil gerçi ama crack dosyalarını bazı virüs programları virüs olarak görebiliyor belki arkadaş ondan dolayı virüslü diyordur. Yoksa tüm hazırladığım setuplar eset virüs programının güncel sürümü ile taranıpta hazırlanıyor gönül rahatlığıyla indirebilirsiniz.

      Sil
    2. virüs dediğiniz şey hack kodudur cracklerde virüs vardır çünki hack kodu olmadan crack çalışmaz :)

      Sil
  4. cracklı oyunların kendi exe si virüs olmasa nasıl oynayacaksınız . buldunuz kılsız istiyonuz adam olun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. adamlığı senden mi öğreneceğiz at kafası

      Sil
    2. adamlığı senden mi öğreneceğiz at kafası

      Sil
  5. Kardeş oyunu Steam'den aldım. Türkçe yama tam olarak hangi dosya?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cansın Esin kardeş ben buldum hangi dosyalar olduğunu.
      D:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\Democracy 3\data\simulation bu sırayı takip et aynen kopyala yapıştır.
      D:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\Democracy 3\data\missions\usa birde bu klasörün içinde usa diye metin belgesi var onu kopyala yapıştır. uk, germany, france, canada ve avustralya içinde aynısını yaparsın. Kafana bir şey takılırsa bana sor mail adresime cevap gelecek.

      Sil
    2. Dostum dediğin yöntemi denedim fakat olmadı. Daha ayrıntılı bir şekilde anlatabilir misin burada? Ayrıca yamayı yayınlayanlar ayrıca sadece türkçe yamayı yayınlayabilir mi?

      Sil
  6. steam atölyeye gelseydi harkulade olabilirmiş. Köministlerin birde ***. sürekli suikast yapıyorlar bana ya.

    YanıtlaSil
  7. Bu yorum yazar tarafından kaldırıldı.

    YanıtlaSil
  8. Oyun Tam Çevirilmemiş

    YanıtlaSil
  9. sizin ananızı sikeyim orospu çocukları

    YanıtlaSil
  10. yeter amk steamöde oynamak istiyorum

    YanıtlaSil

Yorum Gönder