The Escapists 2


989 MB

YouTube Video
Oyunların orijinal sürümlerini satın alın.

Yorumlar

  1. Admin eskiden oyunu kendin tanıtıyordun site daha güzeldi şimdi linki koyuyosun bide Steam linkini koyuyosun herkesin ingilizcesi yok Steam'de de Türkçe tanıtım yok , biraz uğraş be .Şimdi yorumu da yayınlamazsın zoruna gider

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oynadığım oyunlar hakkında yorum yapıyorum zaten fakat artık oyunların çoğunu oynamıyorum o yüzden boş yazmıyorum. İngilizce gerektiren oyunları zaten oynamazsınız.

      Sil
  2. Yukarıda ki arkadaşa katılıyorum ama onun kadar kızmıyorum benim için sorun değil ama sana yakın bir zevki olan biri olduğum için senin yorumların benim için daha kıymatliydi be .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında ben bu siteyi ilk halinden beri takip ediyorum ilk başlarda güzeldi kendi yorumları bazen güldürüyordu ama işte anlattığım gibi

      Sil
  3. Abi senden ricam nfs most wanted 2012 (yeni hali) koyar mısın perşembeye kadar perşembe köy yolculuğu var oynıcak oyun yok perşembeye kadar koyabilir misin

    YanıtlaSil
  4. mega dan indirme link leri yapmasan kota var ya beles kota 1gb dan fazla inmiyor ltfn

    YanıtlaSil
  5. Oyunun Türkçe yaması varmı

    YanıtlaSil
  6. ne zaman yeni oyun gelecek ?

    YanıtlaSil
  7. lütfen yeni oyun koyun lütfen

    YanıtlaSil
  8. beyler bilgilen dirdiginiz icin sagolun

    YanıtlaSil
  9. castle story i eklermisin eklersen sevinirim

    YanıtlaSil
  10. ya 3 tane oyuna böyle yorum attım NASIL İNİYOOOO

    YanıtlaSil

Yorum Gönder