Yuppie Psycho Türkçe


720 MB
v1.2.11

YouTube Video
Oyunların orijinal sürümlerini satın alın.

Yorumlar

  1. ibdirdim ve bu sefer de açılmadı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Problem senden kaynaklanıyordur. Virüs programlarını falan kapat ilaçlı dosyaları virüs olarak algılıyordur program ve dosyaları siliyordur.

      Sil
    2. Uyumluluk sorunu giderme deyince düzeldi

      Sil
  2. the witcher 3 gelicek mi ?

    YanıtlaSil
  3. passpartout: The Starving Artist getirir misin?

    YanıtlaSil
  4. yuppie psycho nun yeni sürümü çıktı 1.2.11 onu getirebilirmisiniz o sürümde türkçe dil desteği var lütfen

    YanıtlaSil
  5. MOSAD bey emeğinize sağlık, indirdim kütür kütür çalışıyor yeni oyunlar bekliyoruz.

    YanıtlaSil
  6. 1 aydır nerdeyse araştırıyorum türkçe bir site ve helal olsun türkçe gönül rahatlığı ile yükleyin <3

    YanıtlaSil
  7. Oyunun İlerde Gelecek DLC Ve Yeni Sürümü İle Güncelleme Şansınız Var Mı Bu Arada Mükemmel Bir Sitesiniz Virüs Yok,Oyun Sorunsuz Açıldı Ve Türkçe Yaması Var Oyun İçin Teşekkür Ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güncelleme geldiğinde buradan yazın güncellemeye çalışırım.

      Sil
  8. linkte bi sıkıntı var girmiyo

    YanıtlaSil
  9. oyunu kurdum kısayol masaüstüne geldi ama açılmadı

    YanıtlaSil
  10. Admin ben indirdim kurdum masaüstüme geldi tıkladım 2 saat bekledim açılmadı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. admin gerek kalmadı yönetici olarak çalıştır dedim oldu

      Sil
  11. admin başka link alternatif yokmu işe yaramıyor

    YanıtlaSil
  12. yükledim açılmadı silip gene yükledim gene açılmadı arkaplandaki çalışanlara baktım orda bile yoktu ne yapabilirim

    YanıtlaSil

Yorum Gönder